Kürtaj Antalya

Kürtaj, plansız bir dönemde oluşan istenmeyen bir gebeliği veya istenen ama sağlıksız bir gebeliği sonlandırmak için yapılan cerrahi bir işlemdir.

Sosyal veya sağlık nedeniyle kişiler tarafından seçilen yasal sınırları olan bir uygulamadır.

Bu yöntem ile çocuk aldırma, bebek aldırma, gebelik sonlandırma, hamilelik sonlandırma, düşük, çocuk düşürme, kürtaş veya kurtaş olarak bilinir.

Uygulanan kürtaj aslında cerrahi olarak yaptırılan tıbbi bir düşüktür. Aynı zamanda ilaç yardımı ile düşük veya aldırma uygulanır ancak bu ülkemizde yasalarla belli hastalıklarda sınırlandırılmıştır.

Kürtaj anestezi altında olabileceği gibi lokal yolla veya anestezisiz de olabilir.

Operatör Doktor Bade ILGIN Antalya’da Konyaaltı Kadın Hastalıkları ve Doğum kliniğinde ağrısız vakumlu yöntem ve ultrason eşliğinde parça kalmasına müsaade edilmeden hasta en kısa sürede normal yaşantısına döndürülür.

Gebeliğin sonlandırılmasında ilaçlı yöntem yani medikal abortus, cerrahi yöntem aynı vakumlu küretaj ve de rahim genişletilerek yapılabilir.

Operatör Doktor Bade ILGIN Antalya’da Konyaaltı Kadın Hastalıkları ve Doğum kliniğinde hasta konforu ve güvenliği ön planda tutulur.

Hastalar jinekolojik muayeneden geçer. Müdahale sırasında genel anestezi yapılacaksa anestezi uzmanı tarafından hastaya bilgi verilir. Hazır olan hastanın kolundan damar yolu ile anestezi uygulanır. Böylece hastaya ağrısız bir şekilde kürtaj işlemi uygulanır.

Anestezi ile rahat bir şekilde uyutulduktan sonra spekulum takılır ve dezenfektan ile temizlenir, akıntı ve enfeksiyon temizlenir. Rahim ağzı görülür duruma getirilir ve kürtaj işlemi yapılır.

Hastanın durumuna göre Operatör Doktor Bade ILGIN Antalya’da Konyaaltı Kadın Hastalıkları ve Doğum kliniğinde sizin güvenliğiniz ve hijyen kurallarınız ön plana alınarak kürtaj işlemi yapılır.

Kürtaj işlemi ile ilgili adımları

• Kürtaj öncesi sakinleştirici ilaçlar vererek işlemine başlarız.
  • Siz uyumadan kürtaj işlemine başlamıyoruz.
  • Kürtaj sonrası, kürtaja dair hiçbir şey hatırlamayacak ve hissetmeyeceksiniz.
  • Bu şekilde kürtajda ağrı olmayacaktır.
  • Kürtaj işlemi için genel anestezi istemiyorsanız rahim ağzına lokal anestezik iğnelerle kürtaj işlemini yapabiliriz.
  • Ultrason eşliğinde rahim ağzından girerek gebeliği sonlandırıyoruz.

Antalya Kürtaj Fiyatları

Kürtaj işlemi için ödenmesi gereken fiyatlar ise farklı unsurlara göre değişkenlik gösterir. Kürtaj fiyatları konusunda detaylı bilgi almak için bizi arayınız.

BİZİ ARAYIN

0505 402 70 32 nolu hattan konular ile ilgili daha detaylı bilgi alarak kara