İnfertilite

Antalya Operatör Doktor Bade ILGIN. Antalyada Konyaaltı Kadın Hastalıkları ve Doğum kliniğindedir. İnfertilite hastaları ile bire bir ilgilenmektedir. İnfertilite, düzenli cinsel ilişkiye ve herhangi bir korunma yöntemi kullanmamaya rağmen 1 yıl içinde çocuk sahibi olamama durumudur. Dünyada çiftlerin yalaşık %10 – %15”i infertilite sorunu karşılaşırlar.

Çocuk sahibi olamayan çiftlerin yaklaşık üçte birinde sebep erkektendir. Üçte birinde, kadından kaynaklı olup, geri kalanında ise hiçbir sebep bulunamayabilir. Hiç sebep bulunamayan hastalar için de başarılı tedavi yöntemleri mevcuttur. Kadınlarda yumurtlama sorunu, hormonal sorunlar, genital organlarla ilgili sorunlar vardır. Yaşa bağlı infertilite oluşumu açısından önemli bir faktördür.

Eğer çift 6 aylık korunmama sonrası gebelik oluşmuyor ise tetkiklerin yapılmasını önermekteyiz. Gebelik elde etmede bayan yaşı en önemli faktörlerden birisidir. Ana faktörlerden sperm analiz düzeyi önemlidir. Kadın değerlendirilmesi için adetinin 2. – 3. günü yapılır.

Erkek için üç günlük cinsel perhiz sonrası test idealdir. Bu dönemde kadının hormon tetkikleri, muayene, ultrasonografi ve infertilite testleri yapılır.

Antalyada Konyaaltı Kadın Hastalıkları ve Doğum kliniğinde Operatör doktor Bade ILGIN desteği ile gebe kalınması gereken çalışmalar yürütülür. Kliniğimizde ihtiyaç haline göre aşılama desteği sunulmaktadır. Gerekli hallerde mikroçip yöntemi ile de aşılama programına dahil olabilirsiniz. Çare bulunamayan hastalarda tüp bebek yöntemi ile gebelik elde etmek için sizlere destek olmayı hedefliyoruz.

Kısırlık, infertilite tedavisi, aşılama hakkında fiyat bilgisi alabiliriz. 0505 402 70 32 nolu hattan konular ile ilgili daha detaylı bilgi alarak karar vermenizi sağlayabilirsiniz